Elizabeth Gill treedt in dienst bij Sedgwick als marine general manager in Maleisië

14 februari 2023

Deel op LinkedIn Deel op Facebook Delen op X

KUALA LUMPUR, 15 februari 2023 - Sedgwick, een toonaangevende wereldwijde leverancier van op technologie gebaseerde risico-, voordelen- en geïntegreerde bedrijfsoplossingen, kondigde aan dat Elizabeth Gill is toegetreden tot de activiteiten in Maleisië als general manager voor de marine business. Haar benoeming weerspiegelt Sedgwick's voortdurende groei en de versterking van de marine en transport capaciteiten in Maleisië.

Gill heeft meer dan 40 jaar ervaring met marine cargo, waaronder de afhandeling van vele grote en complexe claims. Ze is een bekende 'thought leader' op de Aziatische marine markt en heeft trainingen gegeven aan verzekeraars, makelaars, de Chinese Kamer van Koophandel, de Federatie van Maleisische Fabrikanten (FMM) en vele zakelijke fabrikanten, plus aanbieders van opslag- en logistieke diensten.

“We are pleased to welcome Elizabeth to the Sedgwick family,” said Eric Malterre, Sedgwick International chief client officer and CEO for Asia. “She is an industry icon with a wealth of experience in marine cargo and liability, and she will be well supported by our nationwide team of experienced surveyors.”

"Ik ben bijzonder trots dat ik deel mag uitmaken van het dynamische team van Sedgwick", aldus Gill. "Ik kijk ernaar uit om samen met mijn nieuwe collega's de groeidoelstellingen op lange termijn van de marine business te ondersteunen."

Globally, Sedgwick’s marine and transportation team has a network of more than 200 surveyors across 65 countries, offering expertise in the local and international laws, practices and customs regarding these specialized claims.

Tags: Wereldwijd marine, internationaal, Maleisië, marine, marine en transport, MAT, Vastgoed, Herstel van eigendom, Risico