Sedgwick benoemt Patrick J. Walsh tot president schadeverzekeringen

30 september 2021

Deel op LinkedIn Deel op Facebook Delen op X

MEMPHIS, Tenn., 30 september 2021 - Sedgwick, een toonaangevende wereldwijde leverancier van op technologie gebaseerde risico-, voordelen- en geïntegreerde bedrijfsoplossingen, heeft Patrick J. Walsh gepromoveerd tot president van zijn schadeverzekeringsactiviteiten.

In deze functie zal Walsh leiding geven aan Sedgwick's auto-oplossingen, aansprakelijkheid en werknemerscompensatie.

Met meer dan 35 jaar ervaring in de sector heeft Walsh senior leidinggevende functies bekleed bij zowel grote carriers als third-party administrators (TPA's); hij heeft teams van duizenden collega's geleid en toezicht gehouden op belangrijke technologische verbeteringen en andere bedrijfsinitiatieven. Walsh kwam bij Sedgwick door de overname in 2019 van York Risk Services Group, waar hij Executive Vice President en Chief Claims Officer was.

"Sinds Patrick bij Sedgwick is komen werken, heeft het bedrijf gebruik gemaakt van zijn bekwaamheid en diepgaande ervaring in alle property/casualty lines en hij blijft een aantal van onze strategische groei-initiatieven leiden", zegt Jim Ryan, Sedgwick chief operating officer, Americas. "Met Patrick's uitgebreide vaardigheden, indrukwekkende carrière en bewezen leiderschapskwaliteiten, kunnen onze klanten profiteren van een van de toonaangevende professionals in de industrie. Klanten kunnen er zeker van zijn dat ze in Patrick een toegewijde en toegewijde leider hebben die uitmuntendheid zal leveren en ervoor zal zorgen dat er goed voor hun mensen wordt gezorgd."

"Sedgwick's team van professionals op het gebied van schadeclaims lopen voorop in het leveren van superieure diensten die voldoen aan de behoeften van onze klanten en zakenpartners", aldus Walsh. "Samenwerken met deze uitmuntende collega's blijft een opwindende onderneming voor mij. We zijn vastbesloten om de best mogelijke ervaring voor onze collega's te garanderen, zodat ze resultaten kunnen blijven leveren die de verwachtingen van onze klanten, hun werknemers en partners overtreffen."

Tags: auto-oplossingen, schade, leiderschap, aansprakelijkheid, mensen + productiviteit, mensen eerst, werknemerscompensatie