Sedgwick LGBTQ+ collega resource groep bevordert DEI prioriteiten

1 juni 2023

Deel op LinkedIn Deel op Facebook Delen op X

MEMPHIS, Tenn., 1 juni 2023 - Sedgwick, een toonaangevende wereldwijde leverancier van op technologie gebaseerde risico-, voordelen- en geïntegreerde bedrijfsoplossingen, heeft de ontwikkeling van zijn wereldwijde Colleague Resource Group (CRG) programma voortgezet met de verdere groei van zijn LGBTQ+ CRG. De groep, die zich richt op onderwerpen met betrekking tot leden van de lesbische, homoseksuele, biseksuele, transgender en queer/questioning gemeenschap en hun bondgenoten, staat open voor alle Sedgwick collega's en voegt zich bij de groeiende lijst van het bedrijf van resource groepen.

Sedgwick werd onlangs erkend als een van Amerika's Greatest Workplaces voor LGBTQ+ 2023 door Newsweek en Plant-A Insights Group. De erkende bedrijven scoorden het hoogst op criteria met betrekking tot "proactief beheer van een divers personeelsbestand", waaronder het aanbieden van secundaire arbeidsvoorwaarden die de behoeften van alle medewerkers en hun gezinnen ondersteunen; het invoeren van beleid dat discriminatie op basis van seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit verbiedt; en ervoor zorgen dat LGBTQ+ collega's goed vertegenwoordigd zijn op alle niveaus van de organisatie.

De CRG's van Sedgwick zijn cross-functionele, door collega's geleide groepen die tot doel hebben een diverse en inclusieve werkomgeving te bevorderen in lijn met de bedrijfsprincipes, waarden, doelstellingen en bedrijfspraktijken. CRG's dragen bij tot het bevorderen van Sedgwick's diversiteit, gelijkheid en inclusie (DEI) strategie en het succes van het bedrijf door te helpen bij het verhogen van het DEI bewustzijn, het bevorderen van collega betrokkenheid en inclusie, en het opbouwen van een gemeenschap en een gevoel van saamhorigheid. De CRG's van Sedgwick richten zich op vier belangrijke gebieden: professionele ontwikkeling, bedrijfsbetrokkenheid, community outreach en ledenbetrokkenheid.

"Onze CRG's bieden collega's de kans om hun professionele netwerken uit te breiden en relaties op te bouwen over culturele en business lines en regio's heen, terwijl ze het bedrijf de voordelen bieden van een verbeterde betrokkenheid van collega's, verbondenheid en retentie", zegt Heather Lawley (zij/hij), Sedgwick's global head of DEI and environmental, social, governance (ESG). "Een groter bewustzijn en kennis over DEI praktijken dragen bij tot de interne uitvoering van DEI prioriteiten, wat het merk Sedgwick in de gemeenschap en als favoriete werkgever verhoogt. Het helpt ons ook om onze diverse klanten zo goed mogelijk te ondersteunen."

In 2022 lanceerde Sedgwick haar LGBTQ+ collega resource groep (CRG) in lijn met haar globale DEI strategie. Sinds de oprichting heeft de LGBTQ+ CRG ernaar gestreefd om verandering door middel van actie te stimuleren, te beginnen met het "allyship in the workplace" evenement en trainingssessie die de wereldwijde voordelen voor de LGBTQ+ gemeenschap belichten.

"Sinds ik 25 jaar geleden bij Sedgwick kwam werken, heb ik een gevoel van saamhorigheid en inclusie gevoeld waar ik niet altijd op kon rekenen in mijn ervaringen buiten het bedrijf," zei Don Johnson (hij/zij), Sedgwick assistant vice president of client services en co-voorzitter van de LGBTQ+ CRG. "Ik greep de kans aan om deel uit te maken van de LGBTQ+ CRG om de gemeenschap als bondgenoot te ondersteunen, de stem van mijn collega's te versterken en kansen voor hen te creëren - op dezelfde manier als anderen voor mij hebben gedaan tijdens mijn carrière."

De groep heeft meerdere bedrijfsbrede initiatieven ondersteund, waaronder de uitbreiding van arbeidsvoorwaarden voor iedereen - die tot de beste in de branche behoren - en het onderzoeken van het claimcontinuüm op mogelijkheden om meer inclusieve taal te gebruiken tijdens het hele proces, vooral als het gaat om geslachtsgebonden voornaamwoorden.

De LGBTQ+ CRG heeft meerdere interne webinars op het programma staan. Onderwerpen zijn onder andere de transgender en non-binaire gemeenschap, de prestaties en uitdagingen van LGBTQ+ mensen, gevoeligheidstraining en advies voor bondgenoten, LGBTQ+ geestelijke gezondheid en wereldwijde arbeidsvoorwaarden die voldoen aan de behoeften van LGBTQ+ individuen en hun families.

Sedgwick is een trotse sponsor van Mid-South Pride 2023 in Memphis, de grootste jaarlijkse bijeenkomst van de LGTBQ+ gemeenschap in de regio.

Voor meer informatie over Sedgwick's toewijding aan diversiteit, gelijkheid en inclusie, zie sedgwick.com/about-us en klik hier

voor meer informatie over een carrière bij Sedgwick.

Over Sedgwick Sedgwick is een toonaangevende wereldwijde leverancier van op technologie gebaseerde risico-, voordelen- en geïntegreerde bedrijfsoplossingen. Wij bieden een breed scala van middelen op maat van de specifieke behoeften van klanten in casualty, property, marine, benefits, brand protection en andere lines. Bij Sedgwick, caring counts; door de toewijding en expertise van 33.000 collega's verspreid over 80 landen, zorgt het bedrijf voor mensen en organisaties door risico's en verliezen te beperken en te verminderen, gezondheid en productiviteit te bevorderen, merkreputaties te beschermen en kosten te beperken die de prestaties kunnen beïnvloeden. De meerderheidsaandeelhouder van Sedgwick is The Carlyle Group; Stone Point Capital LLC, Caisse de dépôt et placement du Québec (CDPQ), Onex en andere management investeerders zijn minderheidsaandeelhouders. Ga voor meer informatie naar sedgwick.com.

Tags: DEI, Diversiteit & Inclusie, werknemerservaring, LGBTQ+, werkplek