Sedgwick genoemd in Newsweek's America's Greatest Workplaces 2023

5 juli 2023

Deel op LinkedIn Deel op Facebook Delen op X

MEMPHIS, Tenn., 5 juli 2023 - Sedgwick, een toonaangevende wereldwijde leverancier van op technologie gebaseerde risico-, voordelen- en geïntegreerde bedrijfsoplossingen, is door Newsweek en Plant-A Insights Group erkend als een van Amerika's Greatest Workplaces 2023.

De award erkent werkplekken voor de America's Greatest Workplaces in de Verenigde Staten, door een grootschalig werkgeversonderzoek uit te voeren op basis van meer dan 389.000 bedrijfsbeoordelingen.

"Bij Sedgwick zijn we toegewijd aan het leveren van een collega-ervaring van wereldklasse met een focus op welzijn, verbondenheid en groei", zegt Michelle Hay, Global Chief People Officer bij Sedgwick. "Ons doel is om het allerbeste talent aan te trekken en te behouden en onze focus op de zorg voor onze collega's en klanten creëert een cultuur waarin zinvol werk, balans tussen werk en privé en carrièregroei prioriteit hebben. Sedgwick heeft een lange geschiedenis van toewijding aan diversiteit, gelijkheid en inclusie voor onze klanten en elkaar."

Deelnemers rangschikten bedrijven waar ze voor werken of waarmee ze bekend zijn op categorieën waaronder bedrijfscultuur, balans tussen werk en privéleven, training en loopbaanontwikkeling, beloning en voordelen en proactief beheer van een divers personeelsbestand.

"Hoe vind je een geweldige werkplek - een werkplek die werknemers respectvol behandelt, eerlijk betaalt, mogelijkheden biedt voor training en promotie en een gezonde balans tussen werk en privé ondersteunt? Newsweek en marktonderzoeksbureau Plant-A Insights introduceren met trots "America's Greatest Workplaces 2023", waarin bedrijven worden belicht die zich inzetten voor een positieve werkomgeving," aldus Nancy Cooper, hoofdredacteur van Newsweek.

Dit is de vijfde keer dat Sedgwick voorkomt op Newsweek's ranglijst van America's Greatest Workplaces 2023. Het bedrijf is ook erkend als een van America's Greatest Workplaces for Women 2023, America's Greatest Workplaces for Diversity 2023, America's Greatest Workplaces for LGBTQ+ 2023 en America's Greatest Workplaces for Job Starters 2023.

Over Sedgwick Sedgwick is een toonaangevende wereldwijde leverancier van op technologie gebaseerde risico-, voordelen- en geïntegreerde bedrijfsoplossingen. Wij bieden een breed scala van middelen op maat van de specifieke behoeften van klanten in casualty, property, marine, benefits, brand protection en andere lines. Bij Sedgwick, caring counts; door de toewijding en expertise van 33.000 collega's verspreid over 80 landen, zorgt het bedrijf voor mensen en organisaties door risico's en verliezen te beperken en te verminderen, gezondheid en productiviteit te bevorderen, merkreputaties te beschermen en kosten te beperken die de prestaties kunnen beïnvloeden. De meerderheidsaandeelhouder van Sedgwick is The Carlyle Group; Stone Point Capital LLC, Caisse de dépôt et placement du Québec (CDPQ), Onex en andere management investeerders zijn minderheidsaandeelhouders. Ga voor meer informatie naar sedgwick.com.

Tags: awards, DEI, Diversity & Inclusion, Werknemer, werknemersbetrokkenheid, werknemerservaring, werknemersgezondheid, werkgevers, gelijkheid, werkplek