Melissa Casas Jaramillo treedt toe tot EFI Global

28 november 2023

Deel op LinkedIn Deel op Facebook Delen op X

TORONTO, 29 november 2023 - Melissa Casas Jaramillo heeft zich aangesloten bij het Canadese milieuonderzoeksteam van EFI Global als Intermediate Environmental Advisor voor binnenluchtkwaliteit (IAQ). In haar nieuwe functie zal ze samenwerken met Dr. Glenn Wood, CIH, ROH, om de groei en uitbreiding van de industriële hygiënediensten van het bedrijf in Ontario te ondersteunen.

Casas Jaramillo brengt EFI Global meer dan zes jaar professionele ervaring op het gebied van industriële hygiëne en veiligheidsadvies. Tijdens haar hele loopbaan heeft ze ernaar gestreefd manieren te vinden om organisaties te helpen bij het identificeren en verminderen van risico's op de werkplek, zoals lawaai, trillingen, chemicaliën, vocht/schimmel, asbest, lood, rook en andere risico's voor de luchtkwaliteit binnenshuis, terwijl de operationele efficiëntie wordt verbeterd.

"Melissa's deskundigheid op het gebied van industriële hygiëne - gecombineerd met haar technische achtergrond, probleemoplossend vermogen, ervaring met klantenservices en projectmanagementvaardigheden - zal ons helpen om beter voor onze klanten te zorgen en de omvang van onze dienstverlening aan hen uit te breiden", aldus Ian Mendes, P. Eng., directeur van EFI Global's Central Region Environmental Service Line in Canada.

Kevin Burgher, Senior Vice President van EFI Global in Canada, voegde hieraan toe: "Met de toevoeging van Melissa aan het team, zal EFI Global in staat zijn om nog meer waardevolle middelen te bieden op het gebied van IAQ in heel Canada en beter tegemoet te komen aan verzoeken van klanten."

Casas Jaramillo behaalde haar bachelor in gezondheid en hygiëne op het werk aan Politécnico Colombiano Jaime Isaza Cadavid en heeft een certificaat in veiligheid en preventie op het werk (WSP) van Seneca Polytechnic.

EFI Global heeft zes vestigingen in de regio Ontario. Casas Jaramillo werkt vanuit het kantoor van EFI Global in Hamilton, Ontario. Neem voor meer informatie contact op met Casas Jaramillo via [email protected] of 365-378-4530. Ga voor meer informatie over EFI Global in Canada naar efiglobal.ca.

Over EFI Global

EFI Global, onderdeel van Sedgwick, is een gerenommeerd merk met een uitstekende reputatie in Noord- en Zuid-Amerika, Afrika, Azië-Pacific en Europa als marktleider op het gebied van milieuadviezen, technische storingsanalyses en onderzoek naar de oorzaak van storingen. Elk jaar voert EFI Global wereldwijd meer dan 45.000 projecten uit voor een breed scala aan klanten, zoals commerciële, industriële, institutionele, verzekerings-, overheids-, risicobeheer-, publieke en particuliere entiteiten. EFI Global is een van 's werelds meest gerespecteerde bedrijven op het gebied van rampenbestrijding, dat in staat is praktische oplossingen te bieden voor de meest complexe problemen. Ons multidisciplinaire team van eerstehulpverleners, projectmanagers, ingenieurs, geologen en wetenschappers zijn geselecteerd op hun technische bekwaamheid en diepgaande kennis van de sector om klanten te helpen bij het oplossen van technische problemen. Kijk voor meer informatie op efiglobal.com.

Over Sedgwick

Sedgwick is een toonaangevende wereldwijde leverancier van op technologie gebaseerde risico-, voordelen- en geïntegreerde bedrijfsoplossingen. Wij bieden een breed scala van middelen op maat van de specifieke behoeften van klanten in casualty, property, marine, benefits, brand protection en andere lines. Bij Sedgwick, caring counts; door de toewijding en expertise van 33.000 collega's verspreid over 80 landen, zorgt het bedrijf voor mensen en organisaties door risico's en verliezen te beperken en te verminderen, gezondheid en productiviteit te bevorderen, merkreputaties te beschermen en kosten te beperken die de prestaties kunnen beïnvloeden. De meerderheidsaandeelhouder van Sedgwick is The Carlyle Group; Stone Point Capital LLC, Caisse de dépôt et placement du Québec (CDPQ), Onex en andere management investeerders zijn minderheidsaandeelhouders. Ga voor meer informatie naar sedgwick.com.

Tags: Canada, EFI, EFI Global, milieu, milieu, leiderschap, Ontario, Mensen