Sedgwick neemt Arnold & Green over in Ierland

4 oktober 2021

Deel op LinkedIn Deel op Facebook Delen op X

Overname markeert strategische uitbreiding van schade- en aansprakelijkheidscapaciteiten

DUBLIN, 4 oktober 2021 - Sedgwick, een toonaangevende wereldwijde aanbieder van op technologie gebaseerde risico-, voordelen- en geïntegreerde bedrijfsoplossingen, kondigde aan dat het de activiteiten heeft overgenomen van het schade- en aansprakelijkheidsbedrijf dat voorheen bekend stond als Arnold & Green in Ierland.

Deze strategische transactie brengt de marktleidende expertise van de schade- en aansprakelijkheidsprofessionals van Arnold & Green naar Sedgwick, die schadediensten leveren voor medische fouten, motorrijtuigen, luchtvaart, beroepsaansprakelijkheid en andere branches. Terwijl Sedgwick een lange traditie heeft in het helpen van klanten met aansprakelijkheidsclaims, stelt de overname van deze business het bedrijf in staat om meer uitgebreide schade-oplossingen en nieuwe capaciteiten in Ierland aan te bieden.

"Aansprakelijkheidsclaims nemen toe en vereisen onmiddellijke actie en een deskundig team van experts. Het werk van Arnold & Green op het gebied van schade- en aansprakelijkheidsclaims sluit perfect aan bij het werk dat wij doen", zegt Ruth Leggett, CEO van Sedgwick in Ierland. "Arnold & Green staat bekend om zijn beste team en diensten, geleid door de expertise van Tony Goldsbury."

"Mijn complimenten aan het Sedgwick team voor de snelle en vriendschappelijke start van deze nieuwe samenwerking," zei Tony Goldsbury, managing director van Arnold & Green. "Samen zullen we de beste ondersteuning bieden voor het schadewerk dat we hier in Ierland doen. Ik ben ervan overtuigd dat dit nieuwe hoofdstuk voordelig zal zijn voor onze cliënten."