Sedgwick benoemt James Norman tot directeur internationale bedrijfsontwikkeling

11 oktober 2021

Deel op LinkedIn Deel op Facebook Delen op X

LONDEN, 11 oktober 2021 - Sedgwick, een toonaangevende wereldwijde leverancier van op technologie gebaseerde risico-, voordelen- en geïntegreerde bedrijfsoplossingen, kondigde de benoeming aan van James Norman als business development director voor haar internationale activiteiten.

In zijn nieuwe rol zal Norman verantwoordelijk zijn voor het identificeren en veiligstellen van nieuwe zakelijke kansen, evenals het versterken van Sedgwick's relaties met bestaande en potentiële klanten. Hij zal samenwerken met het internationale operationele team van het bedrijf om ervoor te zorgen dat klanten de beste diensten in hun klasse krijgen.

Norman komt bij Sedgwick werken vanuit een wereldwijd opererende schade-expert en verzekeringsmaatschappij, waar hij meer dan drie jaar werkzaam was als global head of strategy and business development. Daarvoor was hij hoofd van de verzekeringspraktijk en marktleider voor business development en sales in Oost-Afrika bij een Big Four accountantskantoor.

Hij brengt Sedgwick meer dan 20 jaar ervaring in de wereldwijde verzekeringssector en een sterk netwerk van contacten in de sector. Norman wordt ook unaniem erkend als een vooraanstaand expert in de verzekeringssector op het Afrikaanse continent.

"Ik ben erg blij dat James de Sedgwick familie komt versterken", zegt Eric Malterre, chief client officer - international bij Sedgwick. "Hij heeft een sterke staat van dienst als thought leader en innovatief strateeg. Hij zal een enorme aanwinst zijn voor ons internationale business development team en ik kijk uit naar de nieuwe groeimogelijkheden die hij zal brengen voor Sedgwick's business en onze klanten."

"Ik ben erg dankbaar voor de kans om bij een prestigieus wereldwijd bedrijf als Sedgwick te komen werken," zei Norman. "Ik sta te popelen om met mijn nieuwe collega's samen te werken om het bedrijf te ondersteunen in zijn wereldwijde ontwikkelingsambities."

Tags: bedrijfsontwikkeling, internationaal, leiderschap, People + Productivity