Michael Galea treedt in dienst bij Sedgwick als vice president nationale operaties in Canada

3 augustus 2021

Deel op LinkedIn Deel op Facebook Delen op X

TORONTO, 3 augustus 2021 - Sedgwick, een toonaangevende wereldwijde leverancier van op technologie gebaseerde risico-, voordelen- en geïntegreerde bedrijfsoplossingen, kondigde vandaag aan dat Michael Galea bij het bedrijf is gekomen als vicepresident van nationale operaties in Canada.

Galea werkt al meer dan 10 jaar in bedrijfsoperaties en heeft uitgebreide ervaring in het managen van teams, het uitvoeren van risico- en due diligence-beoordelingen en het toezicht houden op complexe projecten in Canada en de VS. In zijn nieuwe functie zal hij zich richten op het verbeteren van de Canadese activiteiten van Sedgwick.

"Michael heeft een bewezen staat van dienst in het laten groeien van zakelijke kansen door nauw en gedetailleerd samen te werken met C-suite executives. We zijn dan ook zeer verheugd dat hij ons operations leadership team komt versterken", zegt Mike Alwyn, president van Sedgwick in Canada. "Zijn benoeming komt in een periode van spannende expansie voor ons in Canada. Hij zal samenwerken met onze Amerikaanse en internationale operationele leiders om ervoor te zorgen dat Sedgwick's Noord-Amerikaanse activiteiten op een gestaag groeitraject blijven."

Galea is lid van het Institute of Chartered Accountants (CA) of Ontario. Hij heeft ervaring met het werken binnen verschillende boekhoudkaders, waaronder de International Financial Reporting Standards (IFRS) en de algemeen aanvaarde boekhoudprincipes (GAAP) van de VS.

"Ik kijk ernaar uit om samen te werken met het regionale team in Canada en onze internationale collega's om de missie van Sedgwick te ondersteunen, namelijk zorgen voor mensen door het leveren van de beste geïntegreerde bedrijfsoplossingen", aldus Galea.

Bel 888-601-6228 voor meer informatie over Sedgwick in Canada.