Sedgwick breidt oplossingen voor schadeclaims in de auto-industrie verder uit met de overname van Candau, Inc.

28 september 2021

Deel op LinkedIn Deel op Facebook Delen op X

Vergroot Sedgwick's bereik in Montana, Wyoming regio's

MEMPHIS, Tenn., 28 september 2021 - Sedgwick, een toonaangevende wereldwijde leverancier van op technologie gebaseerde risico-, voordelen- en geïntegreerde bedrijfsoplossingen, kondigde vandaag aan dat het Candau, Inc. heeft overgenomen, een full-service schade-expertisebedrijf dat Montana, Wyoming en de omliggende regio bedient. Met deze overname breidt Sedgwick haar toonaangevende end-to-end oplossingen voor klanten op het gebied van autoschade verder uit.

"We zijn verheugd om samen te werken met Candau, dat meer dan 20 jaar ervaring heeft in de auto-industrie en de Mountain West regio door en door kent", zegt Chris Bakes, Sedgwick managing director van auto-oplossingen. "Deze samenwerking zal ons helpen om onze klanten beter van dienst te zijn bij het verder uitbouwen van onze oplossingen voor schadeclaims in de auto-industrie in het hele land en om onze focus op het bieden van een allesomvattende, technologiegerichte benadering van modern schadebeheer aan te scherpen."

Naast standaard taxaties van auto's voert Candau ook taxaties uit van woningen en commercieel vastgoed, zware vrachtwagens en aanhangwagens en speciale taxaties. Deze overname vergroot Sedgwick's netwerk van expertises door gebruik te maken van ervaren onafhankelijke experts die met Candau hebben samengewerkt - wat leidt tot kortere doorlooptijden en een verbeterde klantervaring.

"Door onze krachten te bundelen met een marktleider als Sedgwick kunnen we onze klanten in contact brengen met een uitgebreid netwerk van ervaren schade-experts die uitzonderlijke service en technologische oplossingen van wereldklasse leveren," aldus Justin Candau, president van Candau, Inc. "We kijken ernaar uit om het getalenteerde taxatienetwerk van Sedgwick te laten groeien en hun geavanceerde technologieën te gebruiken om de klanten in de Mountain West beter van dienst te zijn. We verwelkomen deze nieuwe fase in de reis van ons bedrijf en zijn verheugd om deel uit te maken van de Sedgwick familie."

Dankzij een combinatie van strategische acquisities en organische groei in het afgelopen jaar, is Sedgwick nu de Amerikaanse leider in hoogwaardige taxatieoplossingen voor auto's en zwaar materieel, met geavanceerde technologie en een kust-tot-kust netwerk van meer dan 1.000 onafhankelijke taxateurs. Meer informatie over Sedgwick's oplossingen en diensten voor autotaxaties vindt u hier.

Tags: overnames, taxaties, auto schade oplossingen, zware truck en trailer, People + Productivity, specialiteit