Sedgwick kondigt veranderingen in leiderschap aan in Indonesië

10 december 2020

Deel op LinkedIn Deel op Facebook Delen op X

JAKARTA, 11 december 2020 - Sedgwick, een toonaangevende wereldwijde leverancier van op technologie gebaseerde risico-, voordelen- en geïntegreerde bedrijfsoplossingen, heeft nieuwe leiders aangekondigd voor haar activiteiten in Indonesië na de benoeming van Paul Hough tot CEO Singapore met ingang van 1 januari 2021.

Andri Dirgantara, momenteel directeur van Sedgwick in Indonesië, wordt per 1 januari 2021 president-directeur. David Ashe, die momenteel technisch adviseur is, wordt per 1 januari 2021 gepromoveerd tot technisch directeur voor de operatie.

Andri werkt al meer dan 18 jaar bij Sedgwick en heeft ervaring opgedaan in verschillende belangrijke industriële sectoren, waaronder bouw, energie en engineering. Hij heeft gewerkt aan verschillende grootschalige verliezen in de regio, waaronder tijdens de aardbevingen op Java en Sumatra in 2006 en 2009. Hij is een gerespecteerd leider in de lokale Indonesische verzekeringssector.

Ashe is een gerespecteerd technisch schade-expert met een achtergrond in boekhouding en financiën. Tot 2016 werkte hij in het Verenigd Koninkrijk, waarna hij zich aansloot bij de activiteiten van Sedgwick in Indonesië, waar hij vele grote en complexe verliezen heeft behandeld en catastrofe-opdrachten heeft uitgevoerd in Australië en het Caribisch gebied.

"Ik kijk er erg naar uit om in 2021 met Andri en David samen te werken om onze aanwezigheid en voetafdruk in Indonesië te versterken", zegt James Ong, Sedgwick CEO voor Azië. "Zij hebben jarenlang in de sector gewerkt en hun kennis van de business en de regio zal ervoor zorgen dat onze klanten kunnen profiteren van uitzonderlijke technische ervaring en lokale expertise."