Sedgwick versterkt groei in Noorwegen met Dan Sivertsen als nieuwe CEO

30 september 2022

Deel op LinkedIn Deel op Facebook Delen op X

COPENHAGEN, 30 september 2022 - Sedgwick, een toonaangevende wereldwijde leverancier van op technologie gebaseerde risico-, voordelen- en geïntegreerde bedrijfsoplossingen, kondigde vandaag wijzigingen aan in het leiderschapsteam in Noorwegen, waarbij Dan Sivertsen opnieuw aan de slag gaat als country CEO.

Sivertsen keert terug naar Sedgwick op een cruciaal moment van groei voor het bedrijf in de Scandinavische regio, na de recente overname van Leif Hansen in Denemarken. Hij heeft ruime ervaring op het gebied van schaderegeling en werd in augustus 2019 voor het eerst CEO van Sedgwick in Noorwegen, na de overname van Nordic Loss Adjusting door het bedrijf.

Poyan Sinalipour, die sinds 2021 de functie van Sedgwick CEO voor Noorwegen bekleedt, blijft een belangrijk lid van het Noorse executive management team nu hij de rol van chief operating officer voor Noorwegen op zich neemt.

"We zijn zeer verheugd Dan terug te verwelkomen bij Sedgwick. Hij brengt een brede expertise, een beknopte kennis van de business en een netwerk van contacten met zich mee die van vitaal belang zijn voor onze groei", zegt Stewart Steel, CEO voor Sedgwick in continentaal Europa, het Midden-Oosten en Afrika (CEMEA). "Met Poyan als COO in Noorwegen zullen zij samen de groeistrategie van Sedgwick leiden."

"Ik waardeer het vertrouwen dat Sedgwick in mij heeft gesteld en ik ben verheugd om weer deel uit te maken van het team in Noorwegen", aldus Sivertsen. "In de toekomst zullen we ons richten op het uitbreiden van ons klantenbestand en ervoor zorgen dat we onze huidige klanten voorzien van geavanceerde oplossingen, uitzonderlijke technische vaardigheden en gelokaliseerde expertise. We hebben een sterk team van zeer ervaren collega's die klaar staan om de beste service te leveren aan elk bedrijf waarmee we samenwerken."

Tags: Europa, leider, leiderschap, Noorwegen, Mensen, Blik op mensen