Sedgwick neemt UKA247 over

8 maart 2022

Deel op LinkedIn Deel op Facebook Delen op X

LONDEN, 8 maart 2022 - Sedgwick, een toonaangevende wereldwijde aanbieder van op technologie gebaseerde risico-, voordelen- en geïntegreerde bedrijfsoplossingen, kondigde aan dat het de activiteiten heeft overgenomen van UK Assistance247 Ltd, een toonaangevende aanbieder van noodreparatiediensten voor woningen in het Verenigd Koninkrijk.

Het bedrijf, dat dag en nacht reparaties uitvoert aan boilers, loodgieterswerk, elektriciteit, riolering en meer, voegt extra middelen voor noodgevallen thuis toe aan het groeiende Sedgwick-netwerk van reparatie- en schadebeheeroplossingen in het Verenigd Koninkrijk. Deze strategische overname bevordert Sedgwick's vermogen om uitgebreide oplossingen aan te bieden - van schaderaming tot volledige reparaties - zonder de noodzaak van dubbele inspanningen of externe contactpunten en geeft klanten een one-source oplossing voor noodgevallen thuis tot schadeclaims.

"We hebben het genoegen gehad om met UKA247 samen te werken aan duizenden schadeclaims en kijken ernaar uit om onze activiteiten verder uit te breiden samen met hun getalenteerde collega's en netwerk van meer dan 3.000 aannemers", zegt Paul White, Sedgwick chief executive officer in het Verenigd Koninkrijk. "Deze samenwerking zal ons aanbod voor noodhulp aan huis uitbreiden en de klantervaring voor traditionele schadeclaims verbeteren. Ons gestroomlijnde proces zal ervoor zorgen dat klanten snel deskundige zorg ontvangen tijdens stressvolle en dringende schadegebeurtenissen."

"Ons doel is om elke klant een kosteneffectieve en betrouwbare reparatieservice te bieden", aldus Aaron Lyons, algemeen directeur van UKA247. "We kunnen nu onze noodreparatieactiviteiten integreren met de reparatie- en restauratieverwijzingsdiensten van Sedgwick, waardoor het proces voor iedereen eenvoudiger wordt. Door ons aan te sluiten bij de ondersteuning en diepgang van Sedgwick, ben ik ervan overtuigd dat we onze klanten de beste oplossingen voor noodreparaties zullen blijven bieden."

Over Sedgwick Sedgwick is een toonaangevende wereldwijde leverancier van op technologie gebaseerde risico-, voordelen- en geïntegreerde bedrijfsoplossingen. Wij bieden een breed scala aan middelen op maat van de specifieke behoeften van onze klanten in casualty, property, marine, benefits, brand protection en andere lines. Bij Sedgwick, caring counts; door de toewijding en expertise van bijna 30.000 collega's in 65 landen, zorgt het bedrijf voor mensen en organisaties door het beperken en verminderen van risico's en verliezen, het bevorderen van gezondheid en productiviteit, het beschermen van merkreputaties en het beheersen van kosten die de prestaties kunnen beïnvloeden. De meerderheidsaandeelhouder van Sedgwick is The Carlyle Group; Stone Point Capital LLC, Caisse de dépôt et placement du Québec (CDPQ), Onex en andere management investeerders zijn minderheidsaandeelhouders. Ga voor meer informatie naar sedgwick.com.