Sedgwick uitgeroepen tot meest aantrekkelijke werkplek 2023 voor IT-functies door 01Net et Pro-Conso

29 augustus 2023

Deel op LinkedIn Deel op Facebook Delen op X

PARIJS,29 augustus 2023 - Sedgwick, een toonaangevende wereldwijde leverancier van op technologie gebaseerde risico-, voordelen- en geïntegreerde bedrijfsoplossingen, is in Frankrijk door de media 01Net en Pro-Conso erkend als een van de meest aantrekkelijke werkplekken 2023 voor IT-functies op verzekeringsgebied.

Deze onderscheiding is het resultaat van een onderzoek dat in mei 2023 werd uitgevoerd door de Pro-Conso-groep bij 8.155 bedrijven die personeel aanwerven voor IT-beroepen. Er werden meer dan 200.000 beoordelingen van werknemers verzameld, die hun vertrouwen in elk bedrijf en hun aantrekkelijkheid evalueerden.

"Bij Sedgwick zetten we ons in voor het creëren van een cultuur waarin collega's zich gewaardeerd voelen om wat ze bijdragen", zegt Jérôme Vernon, Sedgwick chief people officer voor Frankrijk. "De beste talenten aantrekken en behouden betekent hun groei kunnen ondersteunen en duidelijke en op maat gemaakte carrièrepaden voor hen uitstippelen. Deze erkenning van onze aantrekkelijkheid door IT-professionals bevestigt onze managementaanpak gebaseerd op nabijheid en vertrouwen."

"In ons vakgebied, verzekeringen en schadeafhandeling, is IT essentieel voor de ontwikkeling en integratie van nieuwe oplossingen om onze partners en polishouders de beste klantervaring te bieden. Collega's die bij ons komen werken zullen vele spannende uitdagingen aangaan, gekoppeld aan onze ambitieuze groeistrategie om onze klanten een steeds betere service te bieden. Bij Sedgwick maken teamgeest, flexibiliteit, transformatie en innovatie deel uit van onze dagelijkse routine," voegt Olivier Meimoun, Sedgwick innovatie en IT directeur voor Frankrijk, toe.

Over Sedgwick

Sedgwick is een toonaangevende wereldwijde leverancier van op technologie gebaseerde risico-, voordelen- en geïntegreerde bedrijfsoplossingen. Wij bieden een breed scala van middelen op maat van de specifieke behoeften van klanten in casualty, property, marine, benefits, brand protection en andere lines. Bij Sedgwick, caring counts; door de toewijding en expertise van 33.000 collega's verspreid over 80 landen, zorgt het bedrijf voor mensen en organisaties door risico's en verliezen te beperken en te verminderen, gezondheid en productiviteit te bevorderen, merkreputaties te beschermen en kosten te beperken die de prestaties kunnen beïnvloeden. De meerderheidsaandeelhouder van Sedgwick is The Carlyle Group; Stone Point Capital LLC, Caisse de dépôt et placement du Québec (CDPQ), Onex en andere management investeerders zijn minderheidsaandeelhouders. Ga voor meer informatie naar sedgwick.com.

In Frankrijk heeft Sedgwick 930 collega's in 35 kantoren. Het bedrijf onderscheidt zich door een geïntegreerd internationaal netwerk, sectorexpertise en innovatieve digitale oplossingen. Het is met name actief op het gebied van derdenbeheer, vastgoed en technische risico's, wettelijke aansprakelijkheid, marine en transport, en beeldende kunst.

Ga voor meer informatie naar www.sedgwick.com/fr.

Tags: awards, werknemersbetrokkenheid, werknemerservaring, werkplek