Janet Dunlap treedt in dienst bij Sedgwick als algemeen aanpasser in Halifax

25 juli 2023

Deel op LinkedIn Deel op Facebook Delen op X

TORONTO, 25 juli 2023 - Sedgwick, een toonaangevende wereldwijde leverancier van op technologie gebaseerde risico-, voordelen- en geïntegreerde bedrijfsoplossingen, kondigde aan dat Janet Dunlap zich heeft aangesloten bij de Canadese activiteiten als general adjuster in Halifax. Deze strategische aanwerving sluit aan bij Sedgwick's streven om innovatieve en efficiënte diensten te bieden op het gebied van schadeafhandeling en het oplossen van claims in heel Canada.

Dunlap heeft aanzienlijke ervaring als multiline adjuster in Atlantic Canada en heeft meer dan twintig jaar complexe zaken behandeld met betrekking tot diefstal, brand, auto en commerciële aansprakelijkheid, evenals verdachte claims op de markt van Halifax. Er is een beroep gedaan op haar expertise voor interne trainingen voor klantenservicemedewerkers in zowel onroerend goed als auto's en ze heeft samengewerkt met de Insurance Association of Nova Scotia en Insurance Bureau of Canada om presentaties te leiden op lokale markten.

"Janet's uitgebreide kennis van de workflow en ervaring van schade-experts, variërend van orkaanrespons tot procesvoering en subrogatie, is van onschatbare waarde voor ons team in Oost-Canada", zegt Mary Ann Anderson, Sedgwick vice president national sales/regional manager for Atlantic Canada. "Haar praktische aanpak om de behoeften van de klant te begrijpen en relaties op te bouwen binnen de reparatienetwerken sluit aan bij ons engagement om het resultaat van schadeclaims te verbeteren, de doorlooptijd te verminderen en voor mensen te zorgen wanneer dat het belangrijkst is."

Dunlap is gediplomeerd onafhankelijk verzekeringsagente. Ze ontving haar Chartered Insurance Professional (CIP)-status van het Insurance Institute of Canada en is een voormalig bestuurslid van de Nova Scotia Insurance Women's Association (NWSIA) en vorige winnares van de jaarlijkse spreekwedstrijd van die organisatie. Ze heeft met name 20 Bravo Awards gewonnen van Intact Insurance - Canada's grootste aanbieder van huis-, auto- en bedrijfsdekkingen - voor haar verschillende prestaties. Dunlap behaalde haar bachelordiploma aan de Mount Saint Vincent University in Halifax.

Voor meer informatie over Sedgwick in Canada, bel 888-601-6228

Over Sedgwick Sedgwick is een toonaangevende wereldwijde leverancier van op technologie gebaseerde risico-, voordelen- en geïntegreerde bedrijfsoplossingen. Het bedrijf biedt een breed scala aan middelen op maat van de specifieke behoeften van klanten in casualty, property, marine, benefits, brand protection en andere lines. Bij Sedgwick, caring counts; door de toewijding en expertise van 33.000 collega's verspreid over 80 landen, zorgt het bedrijf voor mensen en organisaties door risico's en verliezen te beperken en te verminderen, gezondheid en productiviteit te bevorderen, merkreputaties te beschermen en kosten te beheersen die de prestaties kunnen beïnvloeden. De meerderheidsaandeelhouder van Sedgwick is The Carlyle Group; Stone Point Capital LLC, Caisse de dépôt et placement du Québec (CDPQ), Onex en andere management investeerders zijn minderheidsaandeelhouders. Ga voor meer informatie naar sedgwick.com.