Sedgwick benoemt Tracey Harris tot chief operating officer in Australië

19 januari 2022

Deel op LinkedIn Deel op Facebook Delen op X

SYDNEY, 20 januari 2022 - Sedgwick, een toonaangevende wereldwijde aanbieder van op technologie gebaseerde risico-, voordelen- en geïntegreerde bedrijfsoplossingen, heeft Tracey Harris benoemd tot Chief Operating Officer in Australië.

Als COO in het land binnen onze uitgebreide property en professional services business, zal Harris ook een centrale rol spelen in het lanceren van Sedgwick's programma's voor capaciteitsverbetering en personeelsverzuim en compensatie in Australië.

Harris heeft meer dan 20 jaar ervaring in C-suite leiderschap in de verzekerings-, gezondheids- en luchtvaartsector in Australië en Azië, evenals in noodhulp binnen de publieke, private, non-profit en overheidssectoren. Gedurende haar carrière heeft ze uitgebreide technologie-, optimalisatie- en talentcampagnes geleid, naast tal van andere grootschalige transformatie- en automatiseringsinitiatieven. Ze heeft zowel een MBA als een master in financieel management van Bond University.

"Tracey is een echte leider in de industrie, met vele jaren ervaring in het aansturen van digitale en claims performance transformatiestrategieën", zegt Diego Ascani, Sedgwick CEO in Australië. "We zijn verheugd om haar te verwelkomen in de Sedgwick familie, waar we weten dat haar indrukwekkende track record van resultaten en empathie ons zal helpen om onze klanten te bedienen met een people-first mentaliteit."

Naast het ondersteunen van Sedgwick's technologische ontwikkelingen, zal Harris een belangrijke rol spelen in talent- en prestatiestrategieën om de voortdurende groei van het bedrijf te ondersteunen. Terwijl schadeprofessionals zich in zowel remote als mobiele werkomgevingen bewegen, zal Harris het bedrijf helpen bij het uitbreiden van nieuwe, state-of-the-art leermethodologieën, zoals die worden aangeboden door de Sedgwick University, om een gekwalificeerd, bekwaam en schaalbaar personeelsbestand voor te bereiden om de uitdagingen van het veranderende industriële landschap aan te gaan.

"De schadewereld ondergaat een revolutionaire transformatie in de manier waarop we werken", zegt Ian V. Muress, Sedgwick CEO, internationaal. "Als we naar de toekomst kijken, weten we dat sterk leiderschap de sleutel zal zijn tot de ontwikkeling van ons netwerk van schade professionals die een betekenisvol verschil willen maken in hun werk. We zijn trots om in Tracey een toegewijde leider aan te nemen, omdat we weten dat zij een nog indrukwekkender, eersteklas groepsteam in Australië zal ontwikkelen."

"Werken met een wereldwijde marktleider als Sedgwick is een geweldige kans," zei Harris. "Het bedrijf is toonaangevend op het gebied van industrie- en klantgerichte innovatie terwijl het tegelijkertijd vasthoudt aan de 'caring counts' mentaliteit die de kern vormt van Sedgwick's DNA. Ik kan niet wachten om in deze nieuwe rol te duiken om onze klanten te helpen en samen te werken met enkele van de meest vooraanstaande schade professionals in de industrie terwijl we werken om het leven van anderen te verbeteren."