Sedgwick introduceert nieuwe wereldwijde productiviteitsoplossingen

9 december 2021

Deel op LinkedIn Deel op Facebook Delen op X

Aanbod ontworpen om te voldoen aan de huidige behoeften van kopers van voordelen, ongevallen en gezondheidszorg

MEMPHIS, Tenn., 9 dec. 2021 - Sedgwick, een toonaangevende wereldwijde leverancier van op technologie gebaseerde risico-, voordelen- en geïntegreerde bedrijfsoplossingen, kondigde aan dat het in de loop van 2022 nieuwe en verbeterde productiviteits- en voordelendiensten zal lanceren in internationale markten. Met dit initiatief wil Sedgwick haar focus op belangenbehartiging en klantenondersteuning op zowel lokaal als mondiaal niveau aanscherpen als direct antwoord op nieuwe uitdagingen waarmee bedrijven, vervoerders en consumenten de afgelopen jaren zijn geconfronteerd.

Met haar succesvolle geschiedenis in het beheren van secundaire arbeidsvoorwaarden zal het bedrijf haar internationale bereik uitbreiden en wereldwijde productiviteitsoplossingen aanbieden, waaronder verzuimbeheer, werknemerscompensatie en administratie van reisclaims, evenals reisgerelateerde medische hulp in nieuwe regio's. Sedgwick zal informatie over elke service delen zodra deze regionaal beschikbaar is. Deze technologie-ondersteunde oplossingen zijn gebouwd voor moderne en flexibele secundaire arbeidsvoorwaarden programma's en ongevallen- en ziektekostenpolis dekkingen om te voldoen aan de evolutie van de werkplek en de huidige behoeften van bedrijven, vervoerders, human resource teams, consumenten en meer.

"Onze wereld is zo snel veranderd dat de uitdagingen van zelfs een paar jaar geleden dramatisch verschillen van de uitdagingen waar onze klanten en consumenten vandaag de dag voor staan. Sedgwick's oplossingen moeten mee evolueren en groeien, door gebruik te maken van op maat gemaakte technologische tools en diensten voor de benefits managers van vandaag", zegt Kimberly George, Sedgwick's global head of product development and innovation. "Onze uitgebreide en nieuwe wereldwijde oplossingen zijn gebouwd om voordeelprogramma's te stroomlijnen voor efficiëntie, flexibiliteit, compliance en gebruiksgemak, terwijl we er tegelijkertijd voor zorgen dat de werknemers en consumenten van onze klanten de tijdige zorg krijgen die ze nodig hebben."

Sedgwick zet zich in om samen te werken en op maat gemaakte partnerschappen op te bouwen, programma's te schalen en te herontwerpen om aan dynamische bedrijfsbehoeften te voldoen, flexibele processen te implementeren en voortdurend te investeren in technologie om het claimtraject voortdurend te verbeteren en de klant- en consumentenervaring te verbeteren.

Ga voor meer informatie naar sedgwick.com.