Sedgwick benoemt Heather Moyes tot client director om het aanbod voor de zakelijke markt in het Verenigd Koninkrijk te versterken

21 oktober 2021

Deel op LinkedIn Deel op Facebook Delen op X

LONDEN, 21 oktober 2021 - Sedgwick, een toonaangevende wereldwijde leverancier van op technologie gebaseerde risico-, voordelen- en geïntegreerde bedrijfsoplossingen, heeft de strategische aanwerving van Heather Moyes aangekondigd om leiding te geven aan klantenaccounts, met een duidelijke focus op zakelijke markten in het Verenigd Koninkrijk.

In deze nieuwe rol zal Moyes een portfolio van klanten en prospects beheren, met de nadruk op klantenbehoud en de ontwikkeling van nieuwe business. Ze zal ook toezicht houden op bestaande klantrelaties en deze verder ontwikkelen met het oog op het handhaven van Sedgwick's best-in-class serviceaanbod.

Met een carrière van bijna 15 jaar in account management en business development in surveying, loss adjusting en underwriting sales, brengt Moyes haar indrukwekkende en diepgaande expertise in de verzekeringsbranche mee naar deze functie. Ze maakt opnieuw deel uit van de Sedgwick organisatie nadat ze vijf jaar als account executive voor een wereldwijde verzekeraar had gewerkt. Deze ervaring heeft haar in staat gesteld om haar vaardigheden op het gebied van klantenbeheer te ontwikkelen en een diepgaand begrip te krijgen van de vele risico's waarmee klanten in de bedrijfssector worden geconfronteerd, vooral in de huidige harde markt waar een solide aanpak van risicobeheer de sleutel is tot een duurzame plaatsing. Moyes brengt ook een sterke passie voor verkoop met zich mee en zal zich richten op het onderhouden en uitbouwen van een reeds sterke en levensvatbare pijplijn.

"De gevolgen van de pandemie zijn vooral merkbaar geweest in de vorm van vermogensrisico's, volatiliteit op de bedrijfsmarkten en bedrijfsschade", zegt Nicola Dryden, chief client officer bij Sedgwick. "Onze klanten hebben nu meer dan ooit behoefte aan geruststelling en consistent advies om hen te begeleiden in dit 'nieuwe normale'. Met haar bewezen achtergrond is Heather perfect gepositioneerd om die zekerheid te bieden en de klantrelaties van Sedgwick verder te versterken."

"Ik ben verheugd om weer deel uit te maken van de Sedgwick familie," zei Moyes. "Ik ben bijzonder onder de indruk van de manier waarop Sedgwick voorop loopt met nieuwe en innovatieve oplossingen ten behoeve van klanten en hun cliënten. Ik kijk ernaar uit om mijn inspanningen te wijden aan het behoud van de levering van een op maat gemaakte, hoogwaardige service aan zowel nieuwe als bestaande klanten."