Bekijk 22: Sedgwick belicht trends voor het komende jaar

11 januari 2022

Deel op LinkedIn Deel op Facebook Delen op X

MEMPHIS, TN., 11 januari 2022 - Sedgwick, een toonaangevende wereldwijde leverancier van op technologie gebaseerde risico-, voordelen- en geïntegreerde bedrijfsoplossingen, publiceerde vandaag "View 22" waarin de belangrijkste trends en kwesties uit de sector worden belicht waarvan werkgevers, makelaars, vervoerders, risicomanagers en HR-professionals zich het komende jaar bewust moeten zijn.

"Ons wereldbeeld is de afgelopen twee jaar drastisch veranderd. En met een breder perspectief komen innovatieve benaderingen van hoe we zaken doen, hoe we ons aanpassen aan veranderingen en hoe we met elkaar communiceren", zegt David Stills, senior vice president, carrier and risk practice bij Sedgwick. "Onze trendanalyse van dit jaar is erop gericht te begrijpen en te voorspellen hoe wij bij Sedgwick en andere organisaties zullen veranderen om de veranderende uitdagingen, risico's en mogelijkheden aan te gaan. Onze visie is om te leiden met een duidelijk, vooruitdenkend perspectief terwijl we onze klanten wereldwijd bedienen."

Sedgwick's experts en thought leaders hebben zich geconcentreerd op 22 belangrijke trends waarvan wij geloven dat ze essentieel zullen zijn om te volgen in het komende jaar en zullen hun impact op onze industrie blijven monitoren gedurende 2022. Deze trends sluiten aan bij onze visie op mensen, vastgoed, merken en prestaties:

• Kijk op mensen: Organisaties over de hele wereld worden geconfronteerd met uitdagingen op het gebied van personeelsbeleid, bevolkingsgroepen die de pandemie-gedachte achter zich laten en als gevolg daarvan hun houding ten opzichte van werk, secundaire arbeidsvoorwaarden en balans veranderen. In het licht van de voortdurende verandering zijn samenwerking en ondersteuning essentieel voor het succes van organisaties en de algehele gezondheid en het welzijn van hun teams.
  • Zicht op onroerend goed: Verstoring van de toeleveringsketen, schommelingen in arbeid en vraag, en steeds veranderende beperkingen hebben zowel tekorten als pieken in de markt veroorzaakt - dit zal een impact hebben op alle soorten schadeclaims en reparaties. Nu technologie en het mondiale landschap de manier waarop we reageren beïnvloeden, welke veranderingen zullen we zien op het gebied van dekking, service en oplossingen?
  • Zicht op merken: Bedrijven in alle sectoren worden geconfronteerd met nieuwe risiconiveaus en voortdurende druk bij het benaderen van regelgeving, aansprakelijkheid en reputatie. Een proactieve voorbereiding kan het verschil maken om de volgende product- of merkcrisis voor te zijn.
  • Zicht op prestaties: Datawetenschap en geavanceerde analyse stimuleren de technologische transformatie van organisaties, helpen leiders inzichten te benutten en bedrijfscontinuïteit te behouden. Maar partnerschap blijft een onderscheidende factor als organisaties zich aanpassen aan veranderende modellen, de ervaring van consumenten verbeteren en transformeren voor de toekomst.

"Dit jaar kunnen we verwachten dat onze blik verder zal evolueren dan onze huizen en de al te vertrouwde schermen van onze persoonlijke apparaten, naar een meer macro-, globaal beeld. Door ons gezichtspunt te verruimen, kunnen we nieuwe en innovatieve manieren vinden om zaken te doen, mensen te helpen, complexe problemen op te lossen en voor anderen te zorgen. Dit concept loopt als een rode draad door al onze voorspellingen, waarbij we nieuwe visies op mensen, vastgoed, merken en prestaties onderzoeken," aldus Stills.