Connect 2024: Sedgwick belicht trends voor het komende jaar

17 januari 2024

Connect 2024
Deel op LinkedIn Deel op Facebook Delen op X

MEMPHIS, Tenn., 17 januari 2024 - Sedgwick, wereldwijd marktleider op het gebied van schadebeheer en oplossingen voor schadeafhandeling, heeft "Connect 2024" gepubliceerd, waarin de belangrijkste trends en kwesties uit de sector worden belicht die werkgevers, vervoerders, makelaars en professionals op het gebied van risicobeheer en human resources het komende jaar in de gaten moeten houden.

"Terwijl we onze klanten ondersteunen bij het navigeren door de steeds aanwezige en veranderende uitdagingen voor 2024, wijst onze analyse op mogelijkheden voor samenwerking in verschillende sectoren", zegt Scott Rogers, Sedgwick's Chief Client Officer. "Onze visie is om obstakels te overwinnen door middel van een vooruitdenkende aanpak gebaseerd op verbondenheid en het ontsluiten van nieuw potentieel."

Sedgwick's experts en thought leaders verzamelden onderzoek, luisterden naar klanten en identificeerden opmerkelijke trends met betrekking tot mensen, vastgoed, merken en prestaties die de industrie het komende jaar zullen beïnvloeden. Zij zullen deze kwesties gedurende 2024 blijven volgen. Gesprekken zullen gaan over:

• Mensen helpen: De beroepsbevolking is niet alleen aan het veranderen; ze is getransformeerd. De dynamische werkomgeving wordt gevormd door uitdagingen op het gebied van arbeid en economie, in combinatie met verschuivende prioriteiten op de werkplek nu mensen hogere ervaringen verwachten op kantoor en in hun dagelijkse interacties. De belangrijkste gesprekken gaan over de personeelsbestandconsumentenervaring en gezondheid en welzijnMet name:
    • Loopbaanontwikkeling
    • Verbeterde voordelen voor het algehele welzijn
    • Stimulansen om de werkplek aantrekkelijker te maken
    • Kostenbeheer
    • Overwegingen over uitbesteding versus insourcing
  • Eigendom herstellen: Verzekeraars en polishouders worden geconfronteerd met toenemende schadevolumes als gevolg van natuurrampen, burgerlijke onrust en geopolitieke ontwikkelingen. De verzekeringssector zal zich richten op milieueffectendekkingsverschuivingen en veranderende risico's zoals:
    • Uitgebreide voorbereiding op en herstel van rampen
    • Secundaire verliezen
    • Kwetsbaarheden in de infrastructuur
    • Risico-engineering en alternatieve risicostrategieën
  • Merken behouden: Organisaties in alle bedrijfstakken blijven te maken krijgen met verschuivingen in de wereldeconomie, marktomstandigheden en wettelijke vereisten. In de huidige markt houden organisaties niet alleen rekening met compliance-factoren, maar ook met merk- en reputatie-uitdagingen. Merken zullen zich richten op strategieën met betrekking tot regelingparaatheid en reputatie terwijl je je voorbereidt op:
    • Complexiteit van het terugroeplandschap
    • Cybergereedheid
    • Fraude en financieel rentmeesterschap
    • Risico's van next-gen technologie
    • Klimaatgerelateerde risico's en informatieverschaffing
  • Prestaties stimuleren: De combinatie van kunstmatige intelligentie (AI) en geïntegreerde gegevens heeft een diepgaande invloed gehad in verschillende sectoren en zal golven blijven maken nu het de werkdynamiek, interpersoonlijke interacties en cognitieve processen opnieuw vormgeeft. Organisaties zullen zich aanpassen naarmate economische en geopolitieke ontwikkelingen wereldwijde risico's, allianties en handel beïnvloeden. Gesprekken zullen gaan over onderwerpen gerelateerd aan technologieproductiviteit en partnerschapbedekt:
    • Ethisch gebruik van AI
    • Ondersteuning en empowerment van mensen in plaats van ze te vervangen
    • Geopolitieke risico's
    • Zorgen over recessie en onzekerheid op de arbeidsmarkt

"De afgelopen jaren hebben de manier waarop we met elkaar in contact staan veranderd en daarmee ook de manier waarop we naar onze impact kijken", zegt Jim Ryan, Chief Operating Officer van Sedgwick. "Terwijl Sedgwick trends ontdekt in het ondersteunen van mensen, vastgoed, merken en prestaties, hopen we dat professionals uit de industrie zullen deelnemen aan het gesprek. Samen kunnen we helpen om kennis om te zetten in ervaring en ideeën om te zetten in actie."

De inzichten die in Connect 2024 worden belicht, maken deel uit van een grotere campagne die blogs, evenementen en artikelen omvat over het belang van verbinding in effectief claimmanagement. Bezoek hier de Sedgwick website voor meer informatie over Connect 2024. Gebruikers kunnen de link bookmarken voor eenvoudige toegang tot frequente inzichten van Sedgwick's thought leaders over de laatste ontwikkelingen in de branche.

Over Sedgwick

Sedgwick is een toonaangevende wereldwijde leverancier van op technologie gebaseerde risico-, voordelen- en geïntegreerde bedrijfsoplossingen. Het bedrijf biedt een breed scala aan middelen op maat van de specifieke behoeften van klanten in casualty, property, marine, benefits, brand protection en andere branches. Bij Sedgwick, caring counts; door de toewijding en expertise van 33.000 collega's verspreid over 80 landen, zorgt het bedrijf voor mensen en organisaties door risico's en verliezen te beperken en te verminderen, gezondheid en productiviteit te bevorderen, merkreputaties te beschermen en kosten te beperken die de prestaties kunnen beïnvloeden. De meerderheidsaandeelhouder van Sedgwick is The Carlyle Group; Stone Point Capital LLC, Caisse de dépôt et placement du Québec (CDPQ), Onex en andere management investeerders zijn minderheidsaandeelhouders.

# # #

Tags: Merken, schade-industrie, prestaties verbeteren, Mensen helpen, Verzekering, verzekeringsindustrie, verzekeringsmarkt, leider, leiderschap, markttrends, Mensen, Prestaties, Merken behouden, Vastgoed, Vastgoed herstellen, thought leadership, Trends