Sedgwick genoemd in Forbes' Beste werkgevers voor diversiteit 2023

25 april 2023

Deel op LinkedIn Deel op Facebook Delen op X

MEMPHIS, Tenn., 25 april 2023 - Sedgwick, een toonaangevende wereldwijde leverancier van op technologie gebaseerde risico-, voordelen- en geïntegreerde bedrijfsoplossingen, is erkend als een van Forbes' Best Employers for Diversity 2023 en kan worden bekeken op de website van Forbes.

De Best Employers for Diversity werden geselecteerd door Forbes en Statista Inc. voor hun prestaties in een reeks op diversiteit gebaseerde best practices in een enquête onder meer dan 45.000 werknemers in het hele land. Sedgwick staat op de lijst van 500 bedrijven op basis van criteria over leeftijd, geslacht, etniciteit, handicap, LGBTQ+ en algemene diversiteit, gerelateerd aan belangrijke prestatie-indicatoren zoals collega-resourcegroepen, publicatie van diversiteitsgegevens en het aandeel vrouwen in bestuurs- en directiefuncties.

Sedgwick zet zich sinds lang in voor diversiteit, gelijkheid en inclusie (DEI). We hebben DEI geïntegreerd in alles wat we doen, inclusief onze aanwervingspraktijken, professionele ontwikkeling, prestatiemanagementprocessen, engagementinspanningen en diverse voordelen.

Sedgwick's toewijding aan DEI is ingebed in haar kernwaarden. Door middel van een bedrijfsbrede strategie en initiatieven richt Sedgwick zich op de ontwikkeling van een divers personeelsbestand en een inclusieve en rechtvaardige cultuur om de bedrijfs- en menselijke doelstellingen te bereiken. "Tijdens Celebrate Diversity Month zijn we bij Sedgwick vereerd om deze erkenning te krijgen voor het realiseren van onze DEI prioriteiten op een tastbare manier binnen onze organisatie," zegt Heather Lawley, Sedgwick's Global Head of DEI and Environmental, Social, Governance (ESG). "Om collega's op hun best te laten presteren, moet de bedrijfscultuur een echt saamhorigheidsgevoel stimuleren. Door dit te doen kunnen we profiteren van ieders talenten, perspectieven en innovatief denken terwijl we een boeiende omgeving voor onze collega's creëren. Inclusie verbetert onze effectiviteit in het zorgen voor mensen, wat de kern is van wat we doen, vergemakkelijkt het claimproces en helpt ons betere resultaten te leveren."

Voor meer informatie over Sedgwick's toewijding aan diversiteit, gelijkheid en inclusie, zie sedgwick.com/about-us.