Sedgwick genoemd in Newsweek's America's Greatest Workplaces voor LGBTQ+ 2023

13 april 2023

Een Newsweek-spandoek met de tekst "America's Greatest Workplaces for LGBTQ" (Amerika's beste werkplekken voor LGBTQ).
Deel op LinkedIn Deel op Facebook Delen op X

MEMPHIS, Tenn., 13 april 2023 - Sedgwick, een toonaangevende wereldwijde leverancier van op technologie gebaseerde risico-, voordelen- en geïntegreerde bedrijfsoplossingen, is erkend als een van Amerika's Greatest Workplaces voor LGBTQ+ 2023 door Newsweek en Plant-A Insights Group.

De award erkent werkplekken die aanzienlijke vooruitgang hebben geboekt in het bevorderen van een grotere LGBTQ+ inclusiviteit. Sedgwick stond op de lijst van 300 werkgevers in het hele land, gebaseerd op een grootschalig werkgeversonderzoek en enquêteresultaten van meer dan 57.000 werknemers die zich identificeren als LGBTQ+.

"Bij Sedgwick blijven we onze Diversity, Equity, Inclusion (DEI) strategie en het succes van het bedrijf bevorderen door bewustwording te creëren, betrokkenheid en inclusie van collega's te stimuleren en een gemeenschap op te bouwen", zegt Heather Lawley (zij/hij), Sedgwick's wereldwijde hoofd van DEI en milieu, maatschappij en goed bestuur (ESG). "We erkennen en vieren elkaars verschillen en streven ernaar een omgeving te creëren waarin onze collega's zich kunnen ontplooien, wat cruciaal is voor onze cultuur van betrokkenheid en inclusie en het creëren van geweldige ervaringen voor onze diverse klanten."

De erkende bedrijven scoorden het hoogst op criteria met betrekking tot "proactief beheer van een divers personeelsbestand", waaronder het aanbieden van secundaire arbeidsvoorwaarden die de behoeften van alle werknemers en hun gezinnen ondersteunen; het invoeren van beleid dat discriminatie op basis van seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit verbiedt; en ervoor zorgen dat LGBTQ+-collega's goed vertegenwoordigd zijn op alle niveaus van de organisatie.

Onze "America's Greatest Workplaces for LGBTQ+" ranglijst benadrukt de bedrijven die belang hechten aan het bieden van een inclusieve werkplek en cultuur," aldus Nancy Cooper, Newsweek's wereldwijde hoofdredacteur. "Gefeliciteerd aan iedereen bij Sedgwick voor het verdienen van deze erkenning."

Dit is de derde keer dat Sedgwick voorkomt op Newsweek's ranglijst van America's Greatest Workplaces 2023. Het bedrijf is ook erkend als een van Amerika's Greatest Workplaces voor vrouwen 2023 en een van Amerika's Greatest Workplaces voor diversiteit 2023.

Sedgwick's toewijding aan DEI is ingebed in haar kernwaarden. Door middel van een bedrijfsbrede strategie en initiatieven, richt Sedgwick zich op het ontwikkelen van een divers personeelsbestand en een inclusieve en rechtvaardige cultuur om haar bedrijfs- en menselijke doelstellingen te bereiken.

Lawley voegt hieraan toe: "DEI systematisch doorheen de organisatie sturen is niet alleen de juiste beslissing, het is ook cruciaal voor het succes en de groei van Sedgwick. Om collega's op hun best te laten presteren, moet de bedrijfscultuur individuele uniciteit omarmen en een echt gevoel van erbij horen koesteren. Door dit te doen kunnen we profiteren van ieders talenten, perspectieven en creatieve denkvermogen terwijl we tegelijkertijd een boeiende omgeving voor onze collega's creëren. Door inclusie in de praktijk te brengen, verbeteren we onze effectiviteit in het zorgen voor mensen, wat de kern is van wat we doen, vergemakkelijken we het claimproces en helpen we betere resultaten te leveren."

In 2022 lanceerde Sedgwick haar LGBTQ+ collega resource groep (CRG) in lijn met haar globale DEI strategie.

CRG's dragen bij tot het succes van Sedgwick door het verhogen van het DEI bewustzijn, het cultiveren van betrokkenheid en het opbouwen van een gemeenschap waar collega's kunnen leren, groeien en als hun meest authentieke zelf kunnen functioneren. De CRG's richten zich op vier belangrijke pijlers: professionele ontwikkeling, zakelijke betrokkenheid, gemeenschapsbereik en betrokkenheid van de leden.

De LGBTQ+ CRG, die zich richt op onderwerpen met betrekking tot leden van de lesbische, homoseksuele, biseksuele, transgender- en queer/vragende gemeenschap en hun bondgenoten, heeft meerdere bedrijfsbrede initiatieven ondersteund, waaronder het doen van aanbevelingen voor meer inclusieve secundaire arbeidsvoorwaarden, die tot de beste in de branche behoren.

De LGBTQ+ CRG heeft meerdere interne webinars op het programma staan. Onderwerpen zijn onder andere de transgender en non-binaire gemeenschap, de prestaties en uitdagingen van LGBTQ+ mensen, gevoeligheidstraining en advies voor bondgenoten, LGBTQ+ mentale gezondheid en wereldwijde employee benefits die tegemoet komen aan de behoeften van LGBTQ+ individuen en hun families. Sedgwick heeft onlangs ook haar gender transitie gids gelanceerd en blijft zich inzetten om diversiteit in de organisatie te stimuleren, om eerlijke praktijken te garanderen en om een inclusieve omgeving te creëren waar mensen zich welkom, gewaardeerd, gerespecteerd en gehoord voelen.

Voor meer informatie over Sedgwick's toewijding aan diversiteit, gelijkheid en inclusie, zie sedgwick.com/about-us.

Over Sedgwick Sedgwick is een toonaangevende wereldwijde leverancier van op technologie gebaseerde risico-, voordelen- en geïntegreerde bedrijfsoplossingen. Wij bieden een breed scala van middelen op maat van de specifieke behoeften van klanten in casualty, property, marine, benefits, brand protection en andere lines. Bij Sedgwick, caring counts; door de toewijding en expertise van 30.000 collega's in 80 landen, zorgt het bedrijf voor mensen en organisaties door het beperken en verminderen van risico's en verliezen, het bevorderen van gezondheid en productiviteit, het beschermen van merkreputaties en het beheersen van kosten die de prestaties kunnen beïnvloeden. De meerderheidsaandeelhouder van Sedgwick is The Carlyle Group; Stone Point Capital LLC, Caisse de dépôt et placement du Québec (CDPQ), Onex en andere management investeerders zijn minderheidsaandeelhouders. Ga voor meer informatie naar sedgwick.com.